vrijdag, juli 11, 2014

Rolling Stamps

 I received some questions about the stamp I used on yesterday's tags.
Ik kreeg enkele vragen over de stempel die ik gisteren gebruikte op mijn labels.

 It is a rolling stamp by Provo Craft.  It's an old one, don't know if it is still available

 Het is een oude stempel van Provo Craft, geen idee of die nog ergens te koop is.

 Made me go looking for more rolling stamps in my craft room

 Meteen mijn andere rolstempels eens gezocht tussen mijn hobbyspullen

 A fun one by Heidi Swapp, also an old stamp.

 Een leuke stempel van Heidi Swapp, ook een oude stempel die waarschijnlijk niet meer te koop is.


And of course, my little date stamp.
En mijn onmisbaar datumstempeltje natuurlijk.

10 opmerkingen:

  1. Die onderste heb ik ook, maar die 2 andere zou ik ook wel willen. Wat heb jij schatten in je verzameling, wow!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb ik ook alle drie, :)
    die van Heidi Swapp, gebruik ik regelmatig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amei suas ferramentas,lamento não encontra-las aqui no Brasil.Bom fim de semana.Valéria.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very useful stamps, I have a couple of them !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, die onderste heb ik ook, maar die andere zijn prachtig, jammer dat ze (waarschijnlijk) niet meer te koop zijn... Groetjes Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I've picked up a few rolling stamps over the years.... usually in the sale bins ! Bargain !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie collectie, een datum stempel heb ik ook ben ik erg blij mee. Vind de tweede echt heel gaaf en de bovenste super functioneel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. As a librarian I love these 'date stamp' style stamps! Jo x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a great collection of rolling stamps, so useful! Have great weekend
    Jenni

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Godelieve, ik vind je kaarten, labels enz altijd bijzonder inspirerend. Wat betreft de bovenste rolstempel (met de lettertjes), Stampin'Up! heeft hem in de nieuwe catalogus staan. Ik heb hem zelf en ben er erg blij mee, altijd handig om je eigen tekstjes te maken. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks for visiting and leaving a note ;)
Comment moderation is enabled temporarily to discourage an annoying spammer.

Bedankt dat je hier was, en voor je reactie ;)
Reacties modereren is tijdelijk ingeschakeld om een vervelende spammer te ontmoedigen.